września 03, 2017

K*lips | Lovely


Na pewno znacie pomadki od Lovely, które wywołały jakiś czas temu sporo emocji. Niektórzy byli im bardzo przeciwni, bo wyglądają jak kopia Kylie, a za to inni je uwielbiają. Ja mimo wszystko zaliczam się do tej drugiej grupy. Póki co mam tylko jeden taki komplet z całej kolekcji, ale na pewno nie jest ostatni. Kolor, który wybrałam to NEUTRAL BEAUTY.  Komplet- kredka i pomadka- kupiłam w Rossmannie na poprzedniej edycji promocji -49%. Produkty zatem kosztowały około 10-13 zł, a więc według mnie warto polować na nią zwłaszcza podczas tej promocji. Jeśli chodzi o same produkty to jestem bardzo zadowolona. 

+PLUSY+
Piękny kolor, który nie rzuca się w oczy- idealny na co dzień
Łatwe nakładanie produktów- malowanie ust zajmuje pare sekund
Produkty można stosować oddzielnie, a do pomadki wcale nie jest potrzebna konturówka
Nie trzeba dokupywać konturówki
Ładne opakowania, a do tego wygodne w użyciu
Aplikator jest przyjemny w dotyku
Usta szybko stają się matowe, ale produkty te ich nie wysuszają
Usta po nałożeniu nie kleją się
Produkty są bardzo trwałe, a ich ścieranie jest równomierne i prawie niezauważalne
Wydajność
Cena na promocji bardzo zachęca do zakupu

-MINUSY-
Dla niektórych konsystencja pomadki może być niezadowalająca, bo przypomina takie suche masełko
Ciężko ją dostać, bo często jest wykupiona

Jak widać minusy są tylko dwa, a przynajmniej ja innych nie zauważyłam. Polecam Wam przetestować pomadki z tej serii, bo według mnie nikt nie pożałuje zakupu, a i pieniędzy nie wyrzucicie w błoto. Ja czekam aż może wyjdą nowe kolory i chętnie się w nie zaopatrzę. :)



Dajcie znać czy używałyście tych pomadek i co o nich sądzicie. 
Do następnego! ♥

16 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię pomadki w kolorze neutralnym, które tylko nadadzą kontur ust :) A ja tej marki nie znałam, ale z chęcią przyjrzę się jej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta wygląda całkiem naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie naturalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam spróbować tej pomadki ale nigdy nie było tego kolorku w drogerii, zdecydowałam się na pomadkę z Golden Rose i bardzo mi przypadła do gustu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam problem ze znalezieniem jej, ale w końcu się udało. GR też bardzo lubię :)

      Usuń
  5. Tak mi się od razu właśnie na zdjęciu skojarzyły z tymi od Kardashian. Ale nieważne. Oby były dobre. Ja akurat pomadek, szminek nie za bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi było ciężko się przyzwyczaić do czegoś na ustach, ale się przyzwyczaiłam i ten produkt uwielbiam

      Usuń
  6. Mam 3 takie szminki i szczerze jestem z nich zadowolona. Trzymają się długo i mają piękny intensywny kolor. Uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze drogeryjne, które mają całkiem niską cenę :)

      Usuń
  7. Świetny post! Ja nie miałam okazji przetestować tej pomadki, ale mam nadzieję, że teraz się to zmieni. Pozdrawiam! :*

    Zapraszam do mnie
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam polować na promocji, do tego nowe kolorki wchodzą :)

      Usuń
  8. Takie kolorki sa idealne :)
    Chętnie bym zobaczyła ją u siebie na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam ją dorwać na promocjach w Rossmannie, ale kolorek Neutral Beauty był wykupiony ;( Ostatecznie kupiłam konturówkę z Miss Sporty, więc na razie dobie ten zestaw podaruję ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na promocję wybrałam się tuż przed otwarciem drogerii i tylko dlatego udało mi się ją kupić :)

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger