września 14, 2017

Paznokciowe inspiracje cz. III

Dzisiaj przyszła kolej na post z paznokciowymi inspiracjami. Jest to już trzecia część tego typu postu i byłabym wdzięczna za komentarze z informacją czy takie posty dalej chcecie u mnie widzieć. Do tego jestem ciekawa czy wolicie inspiracje + opis paznokci, które zamieszczam czy głównie zdjęcia bez takiego opisu. Teraz możemy już przejść do tej właściwej części, czyli standardowo wkleję parę zdjęć paznokci wykonanych przeze mnie, a kolejne będą znalezione w internecie na różnych stronach. 


Paznokcie z pierwszego kolażu to ten sam lakier. Jest to lakier termiczny rosalind, który oczywiście znalazłam na aliexpress. Gdy jest ciepło kolor zmienia się na taki jak jest po lewej, a gdy robi się chłodno lakier zmienia się na ciemniejszy. Kolejne paznokcie to standardowo kolor z rosalind, a do tego naklejka wodna z allegro w kształcie serca. Ostatnie paznokcie są mojej siostry. Pomalowałam je tym samym lakierem co paznokcie obok, a do tego nakleiłam naklejkę wodną z ali w kształcie piórka. 


Paznokcie z internetu chyba nie wymagają opisu tym bardziej, że nie mam pojęcia jakich produktów użyto. Mam nadzieję, że też Wam przypadną do gustu tak samo jak mi.



Zainspirowało Was coś? Paznokcie się podobają? Mam dużą nadzieję, że tak. :)
Do następnego! ♥

12 komentarzy:

  1. Podobają mi się najbardziej te pierwsze 3 wersje, klasyczne, spokojne i zadbane. Wzorki na paznokciach to nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Ja za to muszę coś zawsze mieć, rzadko kiedy nie mam wzorków

      Usuń
  2. symetryczne ombre wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te białe w kwiatki wyglądają ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno mi wybrać paznokcie, które podobają mi się najbardziej. Wszystkie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger