września 06, 2017

Kwiat wiśni | kringle candle

Cześć! Dzisiaj pora na pachnący wpis. Patrząc na to zdjęcie na pewno zorientowaliście się, że chodzi o świecę. Jest to mój pierwszy produkt marki Kringle Candle i już wiem, że się polubimy. 


    Świeca, którą mam ma delikatny, lekki i bardzo przyjemny zapach, a jego nazwa to Cherry Blossom. Według informacji na pokrywce nuty zapachowe to wiśnia, czerwone owoce, róża, kwiat wiśni, morela, piżmo i sandałowiec. Po zapaleniu zapach nie jest duszący i nie powinien nikogo drażnić skoro mnie- osobę czułą i wrażliwą na mocne zapachy nie denerwuje. Po wybraniu zapachu trochę bałam się, że mi się nie spodoba i świeca tak na prawdę pójdzie w kąt, ale mimo, że jestem wybredna to świeca jest według mnie idealna.

    Jeśli chodzi o cenę to do tej pory uważałam, że 69,00 zł za świecę to bardzo dużo i nie śpieszyło mi się z zakupem, ale teraz uważam zupełnie inaczej i będę polecać każdemu produkty marki Kringle. Waga produktu to 240 g, a według producenta świeca ma palić się 50 h. Słoik jest bardzo ładny i będzie pasował do każdego pomieszczenia, a po wypaleniu świecy na pewno będę go używać do czegoś innego. Jeśli chodzi o górę to pokrywka jest szczelna oraz powoduje to, że zapach nie wietrzeje, a także bez problemu się ją zdejmuje i zakłada.

    Kontakt z firmą jest bardzo szybki, a obsługa jest miła za co ode mnie leci plusik. Strona internetowa jest przejrzysta, możemy sortować jakie produkty chcemy oglądać, a przy każdej świecy mamy informację nt. jej zapachu, wagi oraz czasu palenia.

Podsumowując: z produktu jestem bardzo zadowolona, zapach jest wręcz idealny, podczas transportu nic się nie uszkodziło, bo paczka była dobrze zabezpieczona, a świeca tworzy fajny klimat i pozwala się zrelaksować.




A Wy znacie produkty marki Kringle? Macie coś z tej firmy? Do następnego! ♥

18 komentarzy:

  1. Great post!

    I follow you, I hope that you'll follow me too:
    http://sweetlife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, może kiedyś się skuszę:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te świece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale wygląda zachęcająco. Uwielbiam otaczać się świecami zapachowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będziesz miała okazje to koniecznie powąchaj :D

      Usuń
  5. nie znam, ale uwielbiam świeczki i chętnie bym przetestowała, bo wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam i dlatego z tej się ucieszyłam, a do tego cieszę się, że nie zawiodła mnie :)

      Usuń
  6. Jeszcze nie słyszałam o tej marce
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za świecami zapachowymi, każda w pewnym stopniu jest dla mnie dusząca, o wiele bardziej wolę najzwyklejsze świeczki z IKEA, są urocze i dodają super klimatu w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je bardzo lubię i polecam też te z biedronki :)

      Usuń
  8. Oj z pewnością nie kupiłabym świecy za tyle, tym bardziej, że u mnie pali się je od wielkiego dzwonu i w sumie gdyby nie moja siostra to nie paliłyby się wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to jestem ich miłośniczką, ale fakt świeca trochę droga

      Usuń
  9. Ojej, ale świetna! :) Ja nie wyobrażam sobie zimy bez świeczek zapachowych czy podgrzewaczy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger