września 05, 2017

Paznokciowe inspiracje cz. II

Dzisiaj przychodzę do Waz z drugą częścią paznokciowych inspiracji. Paznokcie będą różne, a więc każdemu coś powinno się spodobać. Tym razem nie będę się rozpisywać i opisywać każdych paznokci tylko dodam zdjęcia. Najpierw dodam moje prace, a następnie zdjęcia z internetu. Mam nadzieję, że paznokcie Wam się spodobają i że Was zainspirują do zrobienia podobnych lub takich samych. :)


A teraz kolej na paznokcie z Internetu



Mi paznokcie się podobają i chętnie każde z nich bym nosiła, a więc mam nadzieję, że każda z Was znalazła tu coś dla siebie. Do następnego! ♥

23 komentarze:

  1. marmurkowe - moje ulubione. jednak nie mam takich zdolności aby je sobie zrobić :D

    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie wzorki podobają się mi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie co to za kolor ten jasny pomarańcz na pierwszym zdjęciu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 130 sleeping beauty, który zawsze wygląda inaczej :d uwielbiam go

      Usuń
  4. Twoje lepsze niż te z internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię sobie czasem pooglądać jakieś inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam częściej na bloga, bo będzie ich więcej :)

      Usuń
  6. Przecudowne. Zawstydziłaś mnie, bo nie mam teraz zrobionych paznokci i tak łyso mi teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mam zrobionych, a więc też mi jest łyso ;D

      Usuń
  7. Drugie są cudowne! I środkowe z przedostatniej trójki :D Uwielbiam takie zdobienia.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugie w sensie moje geometryczne? :D Jeśli tak to dziękuję :) wpadnę :)

      Usuń
  8. świetne paznokciowe inspiracje, ja zazwyczaj robie jednokolorowe :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  9. Te drugie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozowe z koronka mialam juz nie raz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger