września 21, 2017

Prezent dla niego

Już niedługo Dzień Chłopaka, a wraz z nim pojawia się odwieczny problem i nasuwające się pytanie: "co mu kupić?". Sama się nieraz zastanawiałam co będzie idealnym prezentem i często nic nie było według mnie odpowiednie. Żeby innym dziewczynom nieco pomóc postanowiłam, że przedstawię kilka moich pomysłów, a także kilka kroków, które mogą nieco pomóc i nakierować na to jak idealnie trafić z prezentem.


1. Zastanów się czy Twój chłopak mówił o czymś np. do auta, do komputera, a może potrzebna mu nowa bluzka? Ważne jest żeby słuchać o czym wspomina albo na co reaguje słowami: "Ooo, chcę to".

2. Sprawa druga to obserwowanie czy jego dotychczasowe rzeczy nie wymagają wymiany. Często spodnie się przecierają, klawiatura się psuje, a np. ulubione perfumy Twojego chłopaka się kończą. Trochę pomyszkuj i sprawdź czego tak na prawdę potrzebuje.

3. Jeśli Twój chłopak o niczym nie wspominał, a wszystkie jego rzeczy są w dobrym stanie i np. jego kosmetyki się nie kończą to pomyśl co tak na prawdę lubi. Wiem, że wiele chłopaków nie ma jakichś szczególnych zainteresowań, ale uwierzcie zawsze się coś znajdzie- wiem to z własnego doświadczenia.

4. Zastanów się jaką kwotę chcesz wydać na prezent. Im więcej pieniędzy tym większe pole do popisu. Co możesz kupić mając sporą ilość gotówki?

  • perfumy- jest to rzecz, która mało nie kosztuje, a Twój chłopak na pewno się ucieszy z nowej butelki ulubionych perfum. 
  • zegarek- jeśli Twój facet lubi tego typu dodatki to na pewno się nie zawiedzie. Zegarków do wyboru jest multum, a więc teraz tylko kwestia wybrania odpowiedniego.
  • ubrania/ buty- może chcesz sprawić swojemu chłopakowi jakieś ubrania/ buty, które są firmowe? Wystarczy, że dowiesz się jaki jest jego rozmiar, a jeśli masz z tym problem to np. w przypadku bluzek ja kieruję się zasadą "na oko".
  • coś dla gracza- wiele chłopaków uwielbia grać w gry i niektórzy bardzo się w to angażują. Zastanów się czy nie potrzeba mu nowej klawiatury, myszki albo słuchawek.
  • voucher- prezent też już bardzo znany. Możesz kupić voucher na przejażdżkę jakimś autem, skok na bungee albo skok ze spadochronem.

5. Jeśli masz trochę mniej pieniędzy albo nie chcesz wcale dużo wydawać to spróbuj zrobić coś sama.

  • słoik z karteczkami- może jest to oklepane i według niektórych dziecinne, ale sama to przerobiłam i mój chłopak miał radochę, gdy czytał co mu napisałam. Na karteczkach możesz umieścić powody Twojej miłości do niego, coś miłego na lepszy dzień, wspomnienia krótko opisane albo zrobić coś typu 'talon na masaż'.
  • wspólny wieczór- możesz zrobić dobry deser/kolację, zapalić świeczki i wybrać jakiś fajny film. Dzięki temu spędzicie miły wieczór.
  • własny wypiek- to też już przerobiłam i chodzi mi tutaj o upieczone własnoręcznie ciasto albo babeczki. Jest to bardzo łatwe tym bardziej, że można znaleźć w sklepach mieszanki do których wystarczy dodać produkty typu mleko czy jajka.
  • kolaż- pomysł bardzo banalny i pewnie nie każdemu się spodoba. Jeśli macie sporo zdjęć to stwórz kolaż albo kup album i wywołaj zdjęcia. Wspomnienia będziecie mieli zachowane, gdzie indziej niż na telefonie czy komputerze.
  • płyta- jeśli Twój facet ma ulubiony zespół i brakuje mu jakichś płyt to śmiało możesz mu je  kupić albo też sama zgraj jego ulubione piosenki na CD.
  • bielizna- tym razem mam na myśli trochę odważniejszy prezent, który może nie każda z Was będzie chciała kupić. Mam na myśli bokserki- takie zwykłe, ale też jakieś śmieszne pewnie ucieszą Waszego chłopaka. Bielizny chyba nigdy za wiele.
  • gadżety- chodzi mi o gadżety do auta i po raz kolejny do komputera lub do telefonu, ale nie tylko. Sama też to przerabiałam i jeśli Twój chłopak ma auto to pewnie ucieszy się z nowych wycieraczek do szyb, czegoś do ich odmrażania itp. Do komputera możesz kupić też coś co mu się psuje albo jakąś płytę z grą (o ile ktoś jeszcze z tego korzysta ;o). Do telefonu możesz kupić np. case. Pendrive jest równie przydatnym gadżetem tak samo jak scyzoryk, a jeśli Twój chłopak ma jakiś ulubiony film czy serial to możesz kupić mu jakiś gadżet z nim związany.
  • kubek/ poduszka/ koszulka- możesz stworzyć dla swojego chłopaka kubek/poduszkę/ koszulkę z oryginalnym zdjęciem/ napisem.
  • kosmetyki- dobrym prezentem jest też zestaw kosmetyków i wcale nie musi być drogi. Jeśli znasz swojego chłopaka i wiesz, że lubi takie prezenty to porozglądaj się za żelem, dezodorantem, kremem po goleniu itp., a jeśli ma brodę to pewnie ucieszy się z produktów do jej pielęgnacji.
  • maszynka- możesz swojemu chłopakowi kupić zwykłą maszynkę z wymiennymi wkładami albo też taką, którą będzie mógł skrócić swój zarost.

Mam nadzieję, że podsunęłam chociaż jeden pomysł na prezent. Starałam się zapisać jak najwięcej pomysłów i to takich, które będą odpowiednie dla każdego. Dajcie znać czy Wam pomogłam.
Do następnego! ♥

źródło zdjęć: pinterest.com

28 komentarzy:

  1. bardzo przydatne wskazówki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie stawiam na perfumy i ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tym roku na coś innego, ale skromnego :D mam nadzieję, że się nie zawiedzie

      Usuń
  3. jak dobrze, że aktualnie nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to problem z głowy, ale szkoda, że są takie drogie

      Usuń
  5. Świetne pomysły na prezent, a dzień chłopaka zbliża się wielkimi krokami:)

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ten słoik z karteczkami to super pomysł, chyba zrobię coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo przy samym robieniu spędza się fajnie czas :D

      Usuń
  7. O pomysł na słoik z karteczkami wypróbowałam i polecam :) Można to zrobić w rózny sposób - fajne cytaty, miłe słówka, informację , że to ja dziś stawiam obiad :D Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki słoik sprawia wiele radości i fakt- jest to świetny pomysł na prezent :D

      Usuń
  8. Kompletnie zapomniałem o dniu chłopaka. Ale prezenty są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mam z tym problem. Dobrze, że sam niedawno podświadomie podsunął mi pomysł :D Czekam na wypłatę i zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja długo zastanawiałam się nad właściwym prezentem, ale w końcu stanęło na klasyczny męski zegarek casio z http://www.zegarkowy.pl/. Prezent okazał się strzałem w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój facet bardzo lubi gadżety i kolekcjonuje je od bardzo dawna. Dlatego jeśli nadarzy się ku temu okazja to w ramach prezentu dostaje ode mnie z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka bardzo oryginalny gadżet, do swojej kolekcji. Myślę, że to w pełni mu starcza bo widzę jaką to mu sprawia radość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że dla samego faceta raczej wybór prezentów nie jest taki ciężki i ja chyba bym nie miał z tym problemu. Również całkiem niedawno moim dziadkom kupowałem fajne prezenty w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow i jestem przekonany, że ten wybór jest dla mnie jak najbardziej trafny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dość długo się zastanawiałam co mojemu narzeczonemu kupić w prezencie, przejrzałam internet i ostatecznie postanowiłam że zamówię mu trampki, które znalazłam w sklepie https://butymodne.pl/trampki-i-tenisowki-meskie-c251128.html . To dobra rzecz, praktyczna i ładna

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie są takie momenty, iż możemy takich rzeczy potrzebować, ale ja przede wszystkim na ten moment skupiam się w głównej mierze na gadżetach reklamowych. Z całą pewnością opaski odblaskowe z nadrukiem https://mediadesign.pl/odblaski-z-logo są bardzo fajną opcją.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak naprawdę to samo już wręczanie prezentów jest czymś bardzo ważnym i ja jeszcze chcę dodać, że mnie również interesuje to aby wiedzieć jaki metalowy prezent na emeryturę jest dobrą opcją. Bardzo wiele pomysłów jest zawsze w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-na-parapetowke/prezenty-metalowe i wiem, że to jest włąściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger