września 09, 2017

Top 5 filmów cz. II

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną częścią TOP 5 filmów. Tym razem postanowiłam, że umieszczę tu thrillery, które uwielbiam. Kolejność filmów jest przypadkowa, więc nie sugerujcie się nią.

1. Siła strachu- Film ten oglądałam ostatnio i nie ukrywam, bardzo mnie wciągnął. Opowiada on o dziewczynce, jej matce i ojcu. Matka umiera, a ojciec z córką przeprowadzają się do innego miasta. Po przyjeździe dziewczynka zaprzyjaźnia się z Charliem, a co jest dalej musicie sami zobaczyć. :)



2. Gothika- Ten film jest aktualnie jednym z moich ulubionych. Główną aktorką jest cudowna Halle Berry, która gra panią psycholog. Pewnego dnia wraca do domu i właśnie wtedy zaczyna się akcja. Mogę zdradzić Wam, że będzie ona pacjentką w swoim szpitalu.  



3. Bezsenność- Ten film jest dobry, ale nie jest najlepszy. Opowiada on o policjancie, który ze swoim partnerem przybywa do miasta, aby znaleźć mordercę. Podczas pościgu przypadkowo zabija swojego partnera. Całą sytuację widział tylko on i morderca, którego właśnie próbował schwytać. W filmie gra Al Pacino i Robin Williams co może Was dodatkowo zachęcić do oglądania. 



4. Kolekcjoner kości- W filmie gra np.: Denzel Washington, Angelina Jolie i Queen Latifach, która standardowo jest bardzo pozytywną postacią. W filmie policjanci proszą o pomoc w schwytaniu mordercy sparaliżowanego detektywa. Pałeczkę przejmuje postać grana przez Jolie, a naprowadza i podpowiada jej detektyw- Denzel Washington. Film według mnie jest rewelacyjny i z pewnością warty uwagi. 



5. Obłąkani- Kolejny film, który na filmwebie oceniłam na 9. Wszystko dzieje się w zakładzie dla obłąkanych, gdzie przybywa nowy lekarz, który jak się okazuje.... nie powiem Wam, zobaczcie sami. :)



Mam nadzieję, że filmy Wam się spodobają i jeśli macie jakieś na prawdę dobre thrillery do polecenia to czekam. Do następnego! ♥

18 komentarzy:

  1. Oglądałam wszystkie, a mój ulubieniec to Bezsenność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to znowu u mnie jest najniżej z tych wszystkich :D

      Usuń
  2. Nie oglądałam, ale zaciekawił mnie "obłakani"

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam :( ale bardzo fajny wpis! 😘 Jestem ciekawa Twoich propozycji 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłąkanych i Gothikę widziałam ;) Tym pierwszym bardzo mnie zainteresowałaś i może dzisiaj wieczorem sobie włączę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten 1 jest warty uwagi i mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :D

      Usuń
  5. oglądałam kiedyś Kolekcjonera kości i jakoś nie przypadł mi do gustu. Reszty nie widziałąm i z chęcią obejrzę :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych filmów :D
    Ciekawe produkcje, zwłaszcza "Gothika".
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing movies!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba jestem zacofana, ale żadnego z tych filmów nie oglądałam. Nie mam pojęcia czy nie trafiłam, czy to dlatego że teraz tylko seriale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze szperam i szukam filmów z tego gatunku, a więc nie jesteś zacofana hahah

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger