września 28, 2017

Top 5 filmów cz. III

Dzisiaj kolejna trzecią część top 5 filmów. Tym razem nie będę się trzymać jednego gatunku, więc każdy może znaleźć coś dla siebie.


1. Mój przyjaciel Hachiko- na pewno słyszeliście o tym filmie, a jeśli nie to polecam go zobaczyć. Opowiada on o pewnym profesorze i psie między, którymi jest cudowna więź o której nie będę opowiadać, bo na pewno zdradzę za wiele. Po prostu zobaczcie ten film. 



2. Czarownica- o tym filmie było dosyć głośno i w sumie się nie dziwię. Główna postać grana jest przez piękną Angelinę Jolie. Film opowiada o tytułowej czarownicy Diabolinie, którą zdradzono w zamian za co ona rzuciła klątwę na księżniczkę Aurorę. 



3. Ostatnia piosenka- no cóż jestem jak typowa 'baba', więc melodramaty będą się tu pojawiać. Tym razem jest to Ostatnia piosenka, gdzie główną rolę gra Miley Cyrus. Historia toczy się w wakacje podczas, których bohaterka z bratem przyjeżdża do ojca, aby odbudować więź. Podczas filmu można się uśmiechnąć, ale też popłakać. 



4. RRRrrrr!!!- jedna z niewielu komedii, którą tak bardzo lubię. Oglądałam ją nie raz i zawsze się śmiałam.  Film jest totalnym odmóżdżaczem i jeśli lubicie trochę głupawe filmy to polecam. 



5. Efekt motyla- Film, który pewnie widzieliście, ale postanowiłam, że i tak go tu umieszczę. Opowiada on o Evanie, który potrafi cofać się w czasie. Podczas podróży udaje mu się zmienić pewne rzeczy, które wpływają na teraźniejszość. 



Które filmy już widzieliście, a których nie? Może macie jakieś ciekawe spostrzeżenia na temat podanych propozycji? Do następnego! ♥

8 komentarzy:

  1. uwielbiam "Maleficent"! <3 a na "Mój przyjaciel Hachiko" płakałam jak owca... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam wszystko oprócz pierwszej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam czarownice i mogę z czystym sumieniem polecić ten film

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tylko pierwszego, ale jest na mojej liście "do obejrzenia" ;) Efekt Motyla - genialny, bardzo mi się podobał ;) Podobnie Czarownica RRRrrrr!!! I choć ekranizacje książek Sparksa uwielbiam, tak Ostatnia Piosenka jakoś mocno mi w pamięć nie zapadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi za to Ostatnia Piosenka zapadła w pamięć chyba najbardziej. Jeśli nie widziałaś 1 propozycji, a chcesz popłakać to polecam i to bardzo :D

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger