września 08, 2017

Jesień.

Czujecie już ten jesienny klimat? Jesteście już gotowi na deszczową, zimną, ale za to piękną porę roku? Jak Wasze nastroje? Jesteście przygotowani? Bo..



..ja już chyba jestem przygotowana na to, że bez parasola w torbie nie będę wychodzić.
Jestem przygotowana na to, że sweter albo ciepła bluza i kurtka będą nieodłącznym elementem mojej garderoby.
Jestem przygotowana na to, że trampki będą wyciągane sporadycznie, a nawet zostaną zastąpione ciepłymi botkami.
Jestem przygotowana na to, że ciepła herbata będzie moim częstym gościem.
Jestem przygotowana na to, że świeczki i bluza będą moim umilaczem czasu.
Jestem przygotowana na to, że głównie nic mi się nie będzie chciało.
Jestem przygotowana na to, że mój nastrój będzie 'depresyjny'.
Jestem przygotowana na to, że muzyka już nie będzie taka radosna, bo pogoda za oknem będzie powodowała, że będę miała ochotę jedynie na smęty.
Jestem przygotowana na to, że krople deszczu będą się obijały o parapet.
Jestem przygotowana na to, że po jesieni będzie gorzej, zimniej.
Jestem przygotowana na to, że mimo wszystko liście będą miały przepiękne kolory.
Jestem przygotowana na to, że dużo szybciej będzie ciemno.
Jestem przygotowana na to, że za niedługo będę musiała wrócić na studia.
Jestem przygotowana... ale z niecierpliwością czekam na kolejne lato.



A Ty? Jesteś przygotowany/a?

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień i jestem przygotowana na wszytko:)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień nie jest zła ale uważam że w tym roku przyszła za szybko i jest za zimna. Fajny post
    Pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie herbata obok jest cały rok, na jesień jestem gotowa, a ciepłe sweterki leżą na jednej z niższych półek w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też jest cały rok, ale w chłodne dni schodzi tonami, a ze swetrami mam tak samo :D

      Usuń
  4. Jestem przygotowana na studia jednak zaczynam się martwić co po nich . Mieszkam już sama a nie mam pracy boję się że mogę mieć trudności ze znalezieniem dobrej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno coś znajdziesz, a jeśli nie w zawodzie to jakąkolwiek pracę, np. na olx jest dużo ogłoszeń :) trzymam kciuki!

      Usuń
  5. Nie znoszę jesieni, jeszcze w tym roku było takie zimne lato... właśnie przeglądałam stare zdjęcia z instagrama, 13.09.2015 byłam jeszcze nad jeziorem, opalałam się i pływałam - teraz mogę co najwyżej zatonąć w kałużach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo niestety nie było fajnej pogody w tym roku, a jesień przyszła tak nagle :(

      Usuń
  6. Dla mnie jesień jest najcudowniejszą porą roku! Nie tylko jestem na nią przygotowana, ale wyczekuje jej z upragnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wczesną jesień, jej kolory, przebijające się słońce przez koronę drzew czy też deszcz padający równiutko z chmur... zawsze się tym napawam, bo to ostatnie przyjemne chwile dla mnie w ciągu roku. Później zaczyna się już moja znienawidzona pora roku i trwa tak od listopada aż do lutego, i tylko czekam aż się skończy. Ale nie wiem, czy już jestem gotowa na jesień? Może jak sobie kupię pierwszy ciepły sweter, to będę gotowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam deszcz pod warunkiem, że nie muszę wychodzić z domu :D zimę za to niby lubię, a niby nie, bo też ma swoje uroki- no ale.. jest zimno :D

      Usuń
  8. Ja uwielbiam jesień, szczególnie tą złotą! A wrzesień jest wspaniały, kiedy wszyscy idą do szkoły, a ja mam jeszcze trochę wolnego i ulice są prawie puste;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorowa, ciepła jesień jest idealna :D ja też rozkoszuję się jeszcze miesiącem wolnego :D

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger