września 04, 2017

Wnętrze

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym wpisem, bo postanowiłam, że pokażę Wam inspiracje z Internetu. Chyba nie ma sensu rozpisywanie się i opisywanie każdego zdjęcia, dlatego dziś będzie znacznie mniej tekstu, a postem będą rządzić zdjęcia. Będą to zdjęcia wnętrz, które bardzo mi się podobają i sama chciałabym mieć podobnie urządzone mieszkanie. Dodam zdjęcia wnętrz, które nie różnią się za bardzo od naszych jeśli chodzi o budowę, a więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają i że Was zainspirują do stworzenia czegoś podobnego. Zaczynajmy! 




Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com. Myślę, że fotografie pokazują ładne wnętrza, które nie są zbyt wymyślate i przesadzone. Do następnego! ♥

16 komentarzy:

  1. cudowne te inspiracje, wszystkie zdjęcia mi się podobają :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wnętrza w tego typu kolorystyce :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kaktusy i sama kolekcjonuję ;)
    piękne wnętrza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczynam z nimi swoją przygodę na nowo :D też tak uważam

      Usuń
  4. Ale cudowne inspiracje, marzę o takich wnętrzach. Obserwuję. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wnętrza ♥️ Zakochałam się 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wnętrza :) I dość uniwersalne, myślę, że spodobały by się większości osób :) Nawet widać to po komentarzach :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne inspiracje. pokój z trzeciego zdjęcia - cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne inspiracje, nie mogę się doczekać, aż będę mogła urządzić swój kąt :)
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym już chciała urządzić mieszkanie po swojemu :D

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger