września 01, 2017

Jak zarobić w Internecie?



Dzisiaj całkiem inny temat, bo tym razem chciałam napisać post o zarabianiu w Internecie. Pewnie większość z Was jest zdania, że to niemożliwe, że strony do zarabiania są oszustwem i na pewno inni tylko naciągają i szukają 'ofiar', które dadzą się nabrać. A więc faktycznie niektórzy żerują na innych i są zwykłymi naciągaczami, a niektóre strony są oszustwem i ich oferty są wręcz nierealne. Kiedyś sama chciałam zarobić w Internecie, ale bałam się jak większość ludzi, że zostanę oszukana. Na szczęście mój narzeczony siedzi w tych tematach i dzięki niemu zaczęłam się tym wszystkim bardziej interesować. Jeśli znajdę jakąś stronę, na której można zarobić sprawdzam ją bardzo dokładnie czy na pewno nie jest oszustwem. Jeśli nie jest i opinie są dobre oraz ludzie zamieszczają dowody wypłat sprawdzam co i jak, a po wypłacie mogę polecić dany portal innym. A więc jakie strony polecam?

1. Clixsense- Sama mam tu konto już ponad rok, a zarobiłam dokładnie $182.86. Myślicie, że to niemożliwe? Nie ukrywam, że gdybym nie zajmowała się czymś takim to też byłoby mi ciężko uwierzyć, ale nie jestem jedyna, która ma już z tej strony zysk. Na stronie wypełnia się tylko ankiety i jedne są dłuższe, a inne krótsze. Strona jest prosta w obsłudze, a wypłacać tam możemy od $10. Na tej stronie opłaca się zbierać poleconych, bo dzięki nim zarobek jest znacznie szybszy. Wklejam Wam wycinek z mojego konta. Wycinek, bo nie chcę pokazywać moich danych. :) 





2. Neobux- Na tej stronie głównie klikamy w reklamy. Można też próbować szczęścia robiąc ankiety, ale szczerze mówiąc mi się nie chce ich tam wypełniać. Na neobuxie zarabiamy wolniej niż na clixsense, ale mały dorobek też jest fajny i na pewno się przyda. Próg wypłaty zwiększa się z każdym razem- ja wypłacałam pierwszy raz od $2 potem $3, a ogólnie wypłaciłam już ponad $10. Standardowo zamieszczam wycinek. :)




3. Ostatnia strona to Paidverts- tu zarabiamy przez klikanie w reklamy. Zbieramy tam Bapy, które automatycznie zostają wymieniane na płatne reklamy. Bapy zbieramy przez klikanie codziennie w 8 reklam i przez np.: granie w gry, ale z tym trzeba się czasami opamiętać, bo można stracić wszystko i wtedy musimy zbierać od nowa. Im więcej Bapów mamy tym reklamy są więcej warte. Jest podział na grupy i im więcej Bapów tym wyższa grupa= reklamy za więcej pieniędzy. Na tej stronie jeszcze nie wypłacałam, bo 'bawię się' też w sprzedaż/ kupno akcji, ale jest w 100% sprawdzona przez mojego narzeczonego. 





Mam nadzieję, że nie zawiedziecie się na stronach i że zarabianie pójdzie Wam szybko. :)

19 komentarzy:

  1. ciekawy post :) na pewno czegoś w przyszłości spróbuje, a co jesli np. przestanie sie klikać w reklamy albo wypełniać ankiety czy wtedy sa jakieś konsekwencje na takich portalach ( np. konsekwencje pieniężne - że zabiorą coś z konta w zamian za nie zrobienie czegoś itp) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, nic się wtedy nie dzieje. Np. wiem, że na tej pierwszej stronie konto po prostu przestaje być aktywne, ale pewnie można je reaktywować. :D Jak chce się przestać to wg mnie warto dozbierać do wypłaty, wypłacić i wtedy przestać klikać

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tych stronach ale na pewno się nimi zainteresuję. Przydatne linki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam inne strony, na te jeszcze nie wpadłam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie te stronki jakoś nie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale według mnie fajnie dorobić w taki sposób :)

      Usuń
  5. To całkiem ciekawy sposób.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystam z Clixa już ponad rok i tez mam ponad 100$ w bilansie, więc polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam konto na clixsens ale dla mnie to bez sensu. Nie zalicza mi tasków a ankiety przerywa w połowie z komunikatem, że jednak nie pasuje do mnie ankieta. Jak pojawi się chociaż 1 dolar na moim koncie to uwierzę, że to działa. Konto mam niecały miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie od razu będziesz zbijać kokosy. Tasków nie rób, bo się nie opłaca, a w ankietach nie zaznaczaj zawsze prawdy tylko spróbuj podpasowasować się pod daną ankietę. Wtedy nie powinno tak często z nich wyrzucać.

      Usuń
  8. Są jakies polskie strony ??

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się nie chce. ja jedynie zbieram sobie na polskich stronach bony do empiku i kupuje dziecku klocki czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma tutaj dużo do robienia szczerze mówiąc :))

      Usuń
  10. My prowadzimy o zarabianiu przez Internet blog.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger