września 11, 2017

Coffee Coconut | MARK

Znacie firmę MARK? Ja ostatnio miałam przyjemność ją poznać. Udało mi się dostać do akcji- rozdanie próbek peelingu kawowego, a dzisiaj mam zamiar go zrecenzować.



Peeling, a właściwie jego próbka (swoją drogą możecie zobaczyć, że jak na próbkę jest duża) dotarła do mnie bardzo szybko, bo już po paru dniach była u mnie. Po odebraniu przesyłki od razu zabrałam się do jej otwierania. W środku znalazłam ładne opakowanie z którego nic się nie miało prawa wysypać. Po otworzeniu go poczułam bardzo przyjemny zapach kawy zmieszany z kokosem. Po dotknięciu produktu 'na sucho' czuć, że jest on tłusty, a co za tym idzie- jest nawilżający. Uwielbiam peelingi, które po użyciu zostawiają skórę miękką i nawilżoną, a tak jak w tym przypadku też pachnącą. Produkt można stosować na całe ciało wraz z twarzą. Ziarenka dobrze zdzierają martwy naskórek, ale nie powodują, że skóra jest podrażniona za bardzo.



Jeśli chodzi o wydajność to jestem zadowolona, bo takie opakowanie wystarcza spokojnie na pare użyć. Kolejnym plusem jest to, że na opakowaniu znajdziemy instrukcję jak dokładnie używać tego kosmetyku, a także możemy przeczytać jego skład. Wracając jeszcze do opakowania, jest ono zamykane tak samo jak woreczki strunowe. Do tego jest wykonane z materiału, który nie przepuści wody oraz tak jak wspomniałam wyżej- nic się z tego opakowania nie wysypuje.



Podsumowanie: Po użyciu ciało jest przyjemne w dotyku, nawilżone, miękkie i pachnące. Kosmetyk ma same plusy, a kolejny firma ode mnie ma za to, że obsługa jest wręcz rewelacyjna. A dlaczego? Dlatego, że bardzo szybko odpisuje na wiadomości, jest miła, a do tego widać, że chce mieć dobry kontakt z każdym klientem.

Znaliście tę firmę? Jeśli nie to polecam zajrzeć na stronę internetową, gdzie znajdziecie bardzo fajne produkty. :) Do następnego! ♥

16 komentarzy:

  1. Też dostałam ten peeling, dzisiaj go będę testować <3 a obsługa klienta jest faktycznie bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się to bardzo spodobało, bo taka obsługa to rzadkość :D miłych testów! <3

      Usuń
  2. Na pewno przetestuje te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam peelingi kawowe, tej firmy nie znałam ale produkt wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dopiero poznałam markę i się nie zawiodłam <3

      Usuń
  4. Nie znałam tej firmy, ale peelingi kawowe bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawowe peelingi :) Miałam już z nacomi i body boom, chętnie też sięgnę po te :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je bardzo lubię, nacomi miałam, ale niestety mnie aż tak nie zadowoliły

      Usuń
  6. Też dostałam kokosowy - dzięki temu mogę go porównać do Kokosa z Body Boom :) Dzięki za recenzję! Teraz na pewno bardziej pospieszę się z testami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wczoraj znalazłam swoją wersję, trafił mi się czekoladowy. jeszcze nie testowałam, ale pewnie na dniach to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię peeling z fusami kawy, z masłem kokosowym i cukrem DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też takie robiłam, ale często mi się nie chce, więc ta opcja jest lepsza :D

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger