września 25, 2017

True Colour | AVON

Ostatnio zrobiłam małe zamówienie z Avonu i chciałam podzielić się z Wami opinią na temat szminek matowych True Colour. Zamówiłam próbki 4 kolorów, bo słyszałam, że te szminki są na prawdę godne polecania, a więc sama chciałam to sprawdzić. Cena próbek to 1 zł za sztukę, a więc na prawdę malutko. Próbki przyszły do mnie całkiem szybko, bo w pare dni.


Spodziewałam się, że próbki będą trochę większe, a tak na prawdę są malutkie. Mimo to nie zawiodłam się, bo reszta to nadrabia. Szminki są małe, ale też wydajne. Kolory które zamówiłam to ruby kiss, au naturale, mocha marvelous i red supreme. Każdy z kolorów na szczęście pasuje do mojej urody. Szminki już przy pierwszym pociągnięciu zostawiają kolor, łatwo się nimi maluje i nie są zbyt mocne czy szalone. Nie są bardzo trwałe i nie 'wżerają się' w usta przez co łatwo je zmyć, ale też nie znikają z ust przy piciu czy po zjedzeniu jednego posiłku (wyjątkiem jest au naturale). Postanowiłam, że zaprezentuję Wam na kartce, ale też na ręce. Planowałam to zrobić na ustach, ale niestety nawet ta część mojej twarzy nie jest fotogeniczna. :D



Podsumowanie: Z próbek jestem bardzo zadowolona i chętnie będę ich używać. Nie ukrywam, że wolę zamawiać takie miniaturki żeby sprawdzać kolory niż normalne, pełnowymiarowe opakowania. Przypuszczam, że znowu zamówię próbki, gdy te będą mi się kończyły.


Używałyście szminek true colour? Lubicie je? 

Do następnego! ♥

14 komentarzy:

  1. Dostałam dwie pomadki z tej serii rok temu w prezencie świątecznym - jedna to nie mój kolor, ale w fioletowo-fuksjowej się zakochałam, trwałość jest niesamowita! Używam jej bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba następnym razem skuszę się właśnie na fiolety, ale też pewnie na więcej neutralnych kolorków :D

      Usuń
  2. Uwielbiam ichprobki :). Tez myslalam, ze beda większe ale coz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie są takie złe tym bardziej, że są tak wydajne :-)

      Usuń
  3. Wszystkie są piękne! Jeszcze nie używałam, ale po Twojej sugestii chyba się na nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz taki typ pomadek to koniecznie je przetestuj :)

      Usuń
  4. Mocha marvelous i red supreme bardzo mi się spodobały, myślę że polubiłabym się z tymi odcieniami :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że mamy identyczny gust, bo te stały się moimi ulubionymi :D

      Usuń
  5. Też miałam próbki tych szminek, ale moje trochę się rozmazywały i nie były zbyt trwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są genialne ! Nawet nie jestem w stanie napisać, który podoba mi się najbardziej :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka próbek pomadek z Avon, ale pełnowymiarowej nigdy nie miałam ;) I po te maleństwa też rzadko sięgam ;) Jakoś bardziej sprawdzają mi się te w kredkach, lub całkiem konturówki ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger