sierpnia 21, 2017

Top matt i top no wipe

Dzisiaj kolejna część o hybrydach, ale tym razem chcę się skupić na topie matowym i topie no wipe. Mam 3 lakiery tego typu w tym dwa matowe. Wszystkie te lakiery kupiłam na aliexpress, a więc ich cena nie wyniosła więcej jak 2$.



Lakiery, które zamówiłam jako pierwsze to te w białej buteleczce. Ich firma to M.Ladea. Jeden top kosztował dokładnie 4,14 zł i szedł do mnie standardowo około miesiąca. Z obu tych produktów jestem zadowolona, bo robią to co mają robić. Top no wipe daje bardzo ładny błysk, nie ma warstwy dyspersyjnej, pyłki dobrze się do niego przyklejają i bez problemu się je wciera. Jest on też trwały, bardzo wydajny i utwardza się tak samo jak inne lakiery. Jak nazwa wskazuje jest no wipe, więc nie trzeba go już przemywać po utwardzeniu. Lakier ma fajny pędzelek, bo nie jest on ani za długi ani za krótki przez co dobrze się nim maluje. Jest on ścięty na równo przez co można nim dotrzeć w każde miejsce nie zalewając przy tym skórek. Jestem z niego bardzo zadowolona. :)




Porównując top z Rosalinda i ten firmy M.Ladea to Rosalind był trochę droższy, bo kosztował 4,71 zł. Jeśli chodzi o czas dostawy to jest on praktycznie taki sam. Lakier z Rosalinda jest odrobinę lepszy, bo ma przeźroczysty kolor, a ten drugi top ma kolor mleczny i dosłownie odrobinkę zmienia kolor lakieru bazowego. Oba lakiery dobrze się utwardzają i są wydajne. Praca nimi jest łatwa, a do tego topy zaczynają się błyszczeć dopiero po +/- tygodniu. Topy dają faktycznie mat, a nie jak w przypadku innych tego typu produktów satynę. Mat pojawia się od razu przy utwardzaniu i nie trzeba lakieru dodatkowo przemywać, ale uważam, że warto, bo wtedy ten mat jest jeszcze mocniejszy. Lakier z M.Ladea niestety trafił do mnie trochę felerny, bo jego pędzelek jest trochę poskręcany, ale i tak da się nim dobrze pomalować paznokcie.


Podsumowując: z wszystkich lakierów jestem zadowolona, bo spełniają swoje zadanie praktycznie w 100% i nie ma z nimi żadnego problemu. Efekt matu utrzymuje się długo, a top no wipe jest faktycznie taki jak powinien być. Polecam przetestować te produkty, bo uważam, że na prawdę warto. :)

14 komentarzy:

  1. A właśnie miałam kupować jakieś lakiery, chętnie kupię te żeby je wypróbować! Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten artykuł to jest bardzo dobra podpowiedź, dla takiej osoby jak ja. Nigdy nie wiem jaki lakier kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te wzorki na paznokciach cudoooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się za niedługo pokazać je w całej okazałości :D dziękuję :)

      Usuń
  4. Ja zamawiam duzo lakierów na Ali. Ostatnio zamowiłam z firmy Canni top mat i żałuje. nastepnego dnia juz mi z końcówek zszedł.. spróbuję z rosalind :) mam nadzieje, ze bedzie warto czekac na niego 2 miesiace :) tekst bardzo dobry! rzetelny i konkretny. Pozdrawiam Aleksandra z bukku-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam serio tego rosalinda :) dziękuję za opinie :D a co do przesyłki to głównie miesiąc a nie dwa :D

      Usuń
  5. Szkoda, że nie mam za bardzo zdolności manualnych i nawet malowanie paznokci mi nie wychodzi xD Dlatego chyba nigdy nie będę miała możliwości przetestowania tych lakierów (No chyba, że ktoś mi zrobi pazurki :) ).
    www.ann-swear.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest takie trudne, tylko ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :d

      Usuń
  6. Ooo! Chciałam sobie właśnie zamówić jakis zestaw do hybryd, ale nie wiedziałam gdzie , a zupełnie zapomniałam o ali! Przydatny post.

    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zestawy komponować samej bo to znacznie lepsza opcja, dzięki :)

      Usuń
  7. Naprawdę przebitka cenowa jeśli chodzi o zakupy z rynku zagranicznego jest wielka. Ja jednak wciąż nie mam odwagi, żeby tam cokolwiek zamówić, cykam się nieziemsko i nie wiem czy to jest uzasadnione.
    Może masz jakiś sposób na przywrócenie płytki paznokci do normalnego stanu, bo moje pazury po ostatnich hybrydach wyzionęły ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się bać, nawet jeśli paczka nie przyjdzie to możesz otworzyć spór i pieniadze powinny wrócić na konto. A w jaki sposób ściągałaś hybrydę? Polecam sprawdzić odżywkę z tego postu http://paulinoowo.blogspot.com/2017/04/najlepszy-top-i-odzywka-do-paznokci.html

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger