sierpnia 19, 2017

TOP 5 filmów

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam 5 filmów, które bardzo mi się podobały, a do tego wiele z nich oglądałam więcej niż jeden raz. Mam zamiar co jakiś czas wrzucać propozycję filmów, które polecam i które oceniłam na 9/10 gwiazdek na filmwebie. A więc zaczynajmy!



1. Jak pewnie większość kobiet lubię co jakiś czas zobaczyć komedię romantyczną, melodramat itp. Nie mogło tu zabraknąć naszego polskiego filmu "Listy do M.". Film bardzo lubię i oglądałam go wiele razy. Można się przy nim zarówno pośmiać jak i momentami popłakać. Opowiada on o kilku parach, miłości, a wszystko dzieje się podczas świąt Bożego Narodzenia. Bardzo lubię pierwszą jak i drugą część, a więc zachęcam do obejrzenia ich obu. :)




2. "Lucy" to połączenie SC-FI i akcji. Za takimi gatunkami średnio przepadam, ale w tym przypadku jestem zakochana. Lucy jest na prawdę fajnym, wciągającym filmem. Opowiada o kobiecie, która miała przemycić narkotyki w swoim organizmie, ale podczas tego coś poszło nie tak i kobieta zaczęła zdobywać nadprzyrodzone moce. Film jest na prawdę godny uwagi, a do tego gra w nim piękna i zdolna Scarlett Johansson. Jestem prawie pewna, że nie zawiedziecie się. 



3. "Wiek Adaline" to melodramat, który opowiada o kobiecie, która przeżyła wypadek, a jego skutkiem było to, że przestała się starzeć. Nie będę zdradzała więcej, ale powiem tylko, że uwielbiam ten film. Główną bohaterkę gra Blake Lively, którą osobiście uwielbiam. 



4. "Wróg numer jeden" to połączenie Thrillera i gatunku szpiegowskiego. Film opowiada o polowaniu na Bin Ladena. Według mnie film jest bardzo dobry. Osobiście podczas oglądania bardzo się wczuwałam i przeżywałam. Myślę, że film jest warty uwagi. 



5. Ostatnim filmem jest "Niemożliwe". Film opowiada o rodzinie i jej losach podczas tsunami w Tajlandii. Jest to kolejny wciągający film, który mocno przeżywałam. 


Mam nadzieję, że filmy Wam się spodobają i że trafiłam którymś filmem w Wasz gust. Do następnego postu! <3

12 komentarzy:

  1. Fantastycznie! A akurat szukałam czegoś dobrego na dzisiejszy wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za niedługo dodam kolejną część z fajnymi filmami, więc zostawiaj sobie wieczory wolne :D

      Usuń
  2. Świetny post! Bardzo mi się podoba ten post i wg ale powiem ci że 2 początku filmy oglądałam i są świetne tak jak ostatni :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwóch ostatnich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam wszystkie, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych wszystkich oglądałam tylko listy do m i listy do m 2 i cieszę sie, że nagrana jest już 3 <3. A resztę chętnie w weekend obejrzę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że filmy przypadną Ci do gustu :)

      Usuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger