października 29, 2017

Propozycja manicure | Nails Company

Dzisiaj przychodzę z bardzo szybkim i krótkim postem. Ostatnio obiecałam, że dodam post z moimi nowymi paznokciami, które wykonam produktami od Nails Company, a więc jestem. :) Paznokcie, które wykonałam nie zajmują wiele czasu, a do tego są delikatne i łatwe w wykonaniu. 

Czego użyłam?
Produktów było kilka, a więc zaczynając od samego początku:
*baza Claresa
*jasny róż Claresa 502
*złoto Nails Company glam 1010
*pomarańczowy Nails Company Mango Orange
*precyzyjny pędzelek od Nails Company
*czarny Rosalind
*top Claresa
Jak je wykonać?
Pierwszy krok to wycięcie skórek, nadanie kształtu paznokciom i przygotowanie płytki. Gdy te kroki są wykonane zabieramy się za malowanie. Oczywiście pierwsza jest baza, a następnie na mały paznokieć nałożyłam złoty lakier od NC. Reszta paznokci jest pomalowana jasnym różem od Claresy. Paznokcie pomalowałam 3 cienkimi warstwami lakieru, aby krycie było idealne. Następnie na pędzelek nabrałam małą ilość czarnego lakieru i zaczęłam malować łodygi. Nie muszą być one równe, a właściwie wręcz powinny być powyginane. Przedostatni krok to domalowanie pomarańczowym lakierem kwiatków i na sam koniec należy paznokcie pomalować topem. Po utwardzeniu przemywamy paznokcie cleanerem i nakładamy oliwkę. 


Mam nadzieję, że paznokcie Wam się podobają i że Was choć trochę zainspirowałam.
Do następnego! ♥

26 komentarzy:

  1. Zazdroszczę kobietom, które potrafią na paznokciach wyczarować takie cuda. Piękny manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają! Ja niestety jestem beztalenciem jeśli chodzi o paznokcie, zawsze z zazdrością patrzę na prace innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, ja też jestem beztalenciem, a to co robię to kwestia wprawy. Ciągle ćwiczę, a mimo to do perfekcji i tak mi daleko

      Usuń
  3. U mnie takie kwiatki nigdy nie wychodza ;D. Swietne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne nie! Bardzo podoba mi się ten akcent na małym palcu ;) A zdobienie na pozostałych to mistrzostwo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne
    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) sama od niedawna robię sobie hybrydę, ale boję się jeszcze robić wzroki. Chyba jeszcze nie mam "wyćwiczonej" ręki, cokolwiek to znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na hybrydzie jest o tyle łatwiej, że możesz malować i zmywać, gdy coś nie wyjdzie do woli. A więc tylko ćwicz i ćwicz :)

      Usuń
  7. Piękne paznokcie, widać że starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D niestety i tak nie jestem zadowolona do końca z tego co wyszło

      Usuń
  8. świetny post kochanie, pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger