października 13, 2017

Sposoby na przeziębienie

Jesienią chyba każdy chociaż przez chwilę jest chory. Przeważnie łapie nas tylko przeziębienie, ale często brakuje pomysłów jak się go pozbyć. Dziś chciałam się z Wami podzielić sposobami, które mi pomagają pozbyć się choroby. Nie są one szczególnie oryginalne i nie odkryłam czegoś nowego, ale mam nadzieję, że chociaż jeden sposób okaże się dla Was nowością. Wspomnę jeszcze, że będę polecała leki, które mi pomagają, a nie dlatego, że mi za to np. zapłacono. :-)

1. Gdy czuję, że coś mnie łapie sięgam po saszetki do picia i najczęściej jest to Girpex, Theraflu itp. Mam wrażenie, że te produkty pomagają mi dużo bardziej niż zwykłe tabletki.

 2. Kolejną rzeczą jest herbata z miodem i cytryną. Szczerze mówiąc nie cierpię takiej herbaty, ale czego się nie robi dla zdrowia. :D 

3. Ważne jest spędzanie czasu w łóżku co pewnie Wam się spodoba. Uważam, że podczas choroby ważny jest odpoczynek i dużo snu. Do tego jeśli męczy Was gorączka warto się wypocić pod kołdrą.

4. Gdy w gardle odczuwacie 'drapanie' to ważne jest nawilżanie go. Oczywiście syropy pomagają, ale nie wolno z nimi przesadzać. Ja najczęściej sięgam po cukierki albo po lizaki, które zjadam w takiej sytuacji tonami. 

5. Gdy męczy Was zwykły ból gardła to polecam Wam tabletki do ssania Chlorchinaldin. Tabletki te odkryłam kilka lat temu i według mnie są najlepsze z wszystkich tego typu produktów, które są dostępne w aptekach bez recepty. 

6. Katar jest irytujący i ciężko się go szybko pozbyć. Szczerze mówiąc krople nie pomagają mi za bardzo, ale i tak je stosuję, bo wtedy jest większa szansa na wyleczenie kataru. Polecam też tzw. parówki z dodatkiem olejków eterycznych (np. eukaliptusowego). Kolejnym lekiem, który polecam jest Zatogrip Forte. Jest on bardzo dobry i dzięki niemu da się całkiem szybko pozbyć kataru. 

Jak widzicie Ameryki nie odkryłam, ale te sposoby stosuję, gdy łapie mnie choroba. Oczywiście nie robię tego wszystkiego na raz, a z głową i według potrzeby. Mam nadzieję, że sposoby te Wam się przydadzą i że pomogą Wam, gdy będziecie mieli taką potrzebę. 
Do następnego! ♥
Źródło zdjęć: pinterest.com

14 komentarzy:

  1. Rok temu bedac w ciazy pilam herbatki z miodem albo mleko z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj piję saszetki Fervex, później nie pozostaje nic jak cieplutko się ubrać i iść spać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbata z miodem i cytryną to mój must have każdego jesiennego wieczora <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat wolę bez cytryny, piję z tylko jak jestem zmuszona :D

      Usuń
  4. Ja do teraflu przekonałam się wiosną, kiedy pomogło mi z przeziębieniem, którego nie mogłam się pozbyć na żaden inny sposób. Co do drapania w gardle - u mnie sprawdza się tylko i wyłącznie Cholinex, a na katar polecam maść majerankową. Spać można spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to u mnie cholinex praktycznie nic nie pomaga :C Saszetki są bardzo pomocne przy przeziębieniu, a co do maści to muszę spróbować. Dzięki!

      Usuń
    2. U mnie to jedyny ratunek. Chociaż zwykle jest tak, że jak juz mnie męczy gardło, to biore znacznie więcej niż zalecana liczba tych pastylek.

      Usuń
    3. ja też przeważnie biorę za dużo :D

      Usuń
  5. Mnie już na szczęście od dawna nic nie łapie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger