sierpnia 29, 2017

Fotozeszyty od saal-digital.pl


Ostatnio chciałam wywołać zdjęcia z wakacji, ale jakoś nie umiałam się do tego zabrać, a więc zdjęcia tylko czekały aż w końcu wybiorę się do fotografa. Nie ukrywam, że od dłuższego czasu myślałam o fotoksiążce i w sumie był to idealny moment na zrobienie jej. Trafiłam na stronę saal-digital.pl na której (bez wychodzenia z domu <3) stworzyłam własny fotozeszyt. Na tej stronie macie możliwość zrobienia własnych foto-produktów i nie jest to tylko fotozeszyt czy fotoksiążka, ale też plakaty, kalendarze, obrazy itd. Wystarczy, że ściągniecie darmowy program i możecie zacząć zabawę z projektowaniem. Fajne jest to, że program jest bardzo prosty w obsłudze i każdy będzie wiedział co, gdzie i jak się robi. Zdjęcia mogłam układać jak tylko chciałam, wybrałam też ilość stron, a także wielkość mojego zeszytu. Jeśli chcecie możecie ustawić tło jakie Wam się podoba, dodawać własny tekst itp. Myślę, że nie ma sensu opisywać co i jak, bo najłatwiej będzie jak sami to sprawdzicie.


Po złożeniu zamówienia czekałam bardzo krótko na przesyłkę, bo dotarła ona do mnie w 4 dni robocze, a jest to bardzo szybko tym bardziej, że przesyłka szła z Niemiec. Paczka była zapakowana tak, że nic się nie uszkodziło. Po wyjęciu zeszytów od razu zabrałam się do oglądania. Pierwsza i ostatnia strona jest zabezpieczona przeźroczystą okładką, a więc nic się nie pobrudzi i np.: nie zaleje. Zdjęcia są ułożone dokładnie tak jak to zaprojektowałam, a ich jakość jest taka sama- ani lepsza ani gorsza. Bardzo podoba mi się to jak zeszyty wyglądają i plusem jest to, że są leciutkie. Myślę, że będą idealne na prezent np. urodzinowy czy świąteczny. Idealnym rozwiązaniem jest też spirala w środku dzięki czemu strony przekładamy bez problemu i nic nam się nie pogniecie i nie pozagina. Ja wybrałam sobie bardzo jasne tło z delikatnym nadrukiem i niestety nie uchwyciłam go za dobrze, ale według mnie jest znacznie lepsze niż zwykłe białe. Możecie w swoim zeszycie zrobić tak, że każda strona będzie miała inne tło, ale ja wolałam żeby wszystko było jednolite. :)


Podsumowując: z przesyłki jestem bardzo zadowolona. Zeszyty są wykonane tak, że posłużą mi bardzo długo, a czas oczekiwania dodatkowo zachęca do zakupu na tej stronie, bo np.: u fotografa czekałabym dłużej na tego typu produkt. Strona jest banalna w obsłudze, więc nie ma co się martwić, że czegoś nie zrozumiecie. Kontakt z obsługą jest też bardzo przyjemny i szybki, a po zamówieniu możemy obserwować jaki status ma nasza przesyłka. :)


Dziękuję saal-digital.pl za możliwość testowania. :)

13 komentarzy:

  1. Świetny post! mega mi się podoba ten fotozeszyt. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest jeszcze promocja na fotoksiążkę, więc polecam sprawdzić :D

      Usuń
  2. Super efekt ! Także miałam okazję go wypróbować i jestem bardzo zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Saal-Digital!:) Miałam przyjemnosc testowac u nich juz 2 razy fotoksiążkę i raz fotozeszyt :) Super sprawa - przede wszystkim jakość ich produktów jest mega. Buziaki:* http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sprawa. Muszę zerknac na te strone!
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne bardzo mi sie spodobał ten pomysł, to cos nowego i nigdy nie widzialam czegos takiego

    https://tinypurposeofficial.blogspot.com/2017/08/back-to-school-tag-szkolny-czas.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger