października 26, 2016

DIY, czyli prosty sposób na...



Dziś o czymś z kategorii DIY, czyli zrób to sam. Może nie jestem bardzo uzdolniona ani kreatywna, ale czasami coś wpada mi do głowy i okazuje się, że to całkiem fajny i przydatny pomysł.



1. Przechowywanie kolczyków- wkrętek. Zawsze miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego miejsca na przechowywanie moich kolczyków. W pudełku leżały luzem i wszystkie się mieszały, a nawet jak je razem spięłam to zanim znalazłam te odpowiednie to minęło trochę czasu. Aktualnie przechowuję je w pudełku po naszyjniku. W pudełku była gąbeczka do której powbijałam swoje kolczyki i teraz bez problemu wybieram te które akurat potrzebuję. Wieczorem odkładam je w to samo miejsce, a dzięki temu panuje tam porządek, no a znajdowanie ich zajmuje mi dosłownie kilka sekund. :)




2. Skarbonka z pudełka. Nie jest to najlepszy i najbardziej
kreatywny pomysł, ale u mnie sprawdza się już długo.
Nigdy nie znalazłam odpowiedniej skarbonki do której mogłabym wrzucać drobne, aż do czasu jak wpadło mi w ręce pudełeczko z pokrywką. Jest przeźroczyste, małe i ładnie prezentuje się na półce. Obwiązałam je kokardką żeby nie było tak pusto i smutno. Wykonanie mojej skarbonki zajęło 30 sekund, a myślę, że jest na prawdę fajna. 




3. Pudełko na prezent. Praktycznie każdy kartonik sobie zostawiam i wykorzystuje go w późniejszym czasie jako opakowanie na prezenty. W swojej kolekcji mam te mniejsze i większe kartony, które ładnie opakowuje i chowam do nich prezenty. Wystarczy papier do pakowania i odrobina czasu, a karton może pełnić na prawdę fajną funkcję. 



4. Pojemniki po świeczkach. Bardzo często świeczki mają fajne pojemniki, które można wykorzystać na wiele
sposobów. Ja je wykorzystuje jako świeczniki, pojemnik na pędzle i inne kosmetyki, a także trzymam w nich długopisy, ołówki i zakreślacze. Niektóre pojemniki świetnie sprawdzą się jako szklanki. Sposobów na użycie ich jest na prawdę wiele. :)




Jeśli macie jakieś ciekawe i proste pomysły 
to podzielcie się nimi w komentarzach. :) 
Miłego dnia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger