października 25, 2016

8 sposobów na... (DIY)


Dziś chcę Wam przedstawić triki, które według mnie są przydatne. Pewnie niektóre już znacie, bo Ameryki nie odkryłam, ale może jeszcze któregoś triku nie znałyście, a okaże się, że rozwiąże jakiś Wasz problem. :)



  • Gumki recepturki na nakrętce. Macie czasem problem z odkręceniem lakieru? Ja miałam i znalazłam na to sposób. Owijam gumką recepturką zakrętkę, a dzięki temu bez problemu mogę odkręcić lakier.
  • Co zrobić gdy perfum krótko się trzyma? Posmaruj ciało punktowo wazeliną, a dopiero potem popsikaj się perfumem. Dzięki temu perfum będzie Ci dłużej towarzyszył. :)
  • Szczoteczka na usta. Przyszła jesień, a z tym wiążą się wysuszone usta. Co zrobić żeby pozbyć się suchych skórek? Peeling! Sposobem, który lubię jest wzięcie szczoteczki do zębów i masowanie nią ust. Skórki powinny zniknąć, a dzięki temu Wy możecie cieszyć się gładkimi ustami. :)
  • Zimna woda przyśpiesza wysychanie lakieru. U mnie ten sposób nie do końca się sprawdził, ale chyba warto o tym wspomnieć. Wiadomo, że w malowaniu paznokci najgorsze jest czekanie aż lakier wyschnie. W tym momencie warto spróbować moczenia rąk w zimnej wodzie. Dzięki temu lakier ma szybciej wyschnąć.
  • Olejek rycynowy na rzęsy i brwi. Olejek rycynowy ma wiele zastosowań. Jednym z nich jest smarowanie brwi i rzęs. Dzięki niemu włoski mają rosnąć szybciej, będą grubsze i ciemniejsze. Ważna jest systematyczność. Sama go stosowałam i zauważyłam małe efekty. :)
  • Pomadka do ust na rzęsy. Drugim sposobem na przyśpieszenie wzrostu rzęs jest smarowanie ich pomadką. Konkretniej chodzi mi o pomadkę rumiankową z Alterry. Używam tego sposobu już długi czas i moje rzęsy faktycznie są dłuższe, ale uwaga, tutaj znowu ważna jest systematyczność.
  • Krem do rąk na włosy. Kiedy włosy przestają nas słuchać i zaczynają się puszyć szybkim i skutecznym sposobem jest posmarowanie dłoni kremem do rąk, a potem przejechanie dłońmi po włosach. Powinny one być lekko obciążone, a to wiąże się z pozbyciem puszu. :D
  • Szybszy porost włosów. W sklepach jest wiele wcierek, które sprawiają, że nasze włosy rosną szybciej, ale po co wydawać pieniądze. Wystarczy szczotka albo nasze dłonie i codzienny masaż głowy. Dzięki kilkuminutowemu masażowi głowy włosy powinny rosnąć szybciej.



    To już wszystkie triki i porady, którymi chciałam się z Wami podzielić. Który trik najbardziej Wam przypadł do gustu, które już znałyście, a które dopiero poznałyście?

2 komentarze:

  1. Niektórych trików faktycznie nie znałam, np. krem do rąk na włosy albo szczoteczka na usta. Przy pierwszej lepszej okazji na pewno je wypróbuję.:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://weronikamajer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger