kwietnia 13, 2017

Ściąganie hybryd



Ostatnio pisałam tutaj jak zrobić hybrydy, a więc teraz przyszła pora na rady dotyczące ich ściągania. Uczyłam się na swoich błędach i dam Wam kilka porad, abyście nie zniszczyły swoich paznokci tak jak mi się to zdarzyło.



KROK 1: Aby ściągnąć hybrydy potrzebujemy pilnik, aceton, płatki kosmetyczne i folię aluminiową. Ja jeden płatek tnę na 4 części, a folię rozdzieram na dosyć małe kawałki, ale takie żeby dało się nimi owinąć palec. Polecam aceton, który pokazałam na zdjęciu. Ma on nawet przyjemny zapach, jest wydajny i szybko rozpuszcza lakier.



KROK 2: Top coat piłujemy pilnikiem. Jest to coś, co jest niekoniecznie potrzebne, ale dzięki temu szybciej możemy ściągnąć lakier hybrydowy. Po spiłowaniu moczymy płatek acetonem/ removerem, nakładamy na paznokieć i owijamy palec folią aluminiową. 


KROK 3: Co jakiś czas sprawdzamy jak idzie rozpuszczanie lakieru. U mnie całkowite odejście hybrydy zajmuje jakieś 10 minut. Dodatkowo często po trochu ściągam lakier, ale tak żeby nie drapać gołego paznokcia! I coś mega ważnego, czyli NIE ODRYWAMY lakieru!!, bo popsujemy sobie paznokcie.


KROK 4: Kiedy lakier odejdzie np.: drewnianym patyczkiem odsuwamy pozostałości. Lakier powinien odchodzić bez problemu. Pewnie zostanie odrobina bazy, więc dobrze jest użyć bloczka polerskiego, aby pozbyć się lakieru, ale pamiętajcie nie piłujcie mocno paznokcia, bo ucierpi na tym. Po ściągnięciu lakieru przemywamy paznokcie cleanerem albo po prostu idziemy umyć dłonie. Potem warto posmarować paznokcie i skórki oliwką albo po prostu pomalować paznokcie odżywką i posmarować dłonie kremem zwracając szczególną uwagę na skórki.



<- A tak wyglądają moje paznokcie po ściągnięciu lakieru hybrydowego, Są w dobrym stanie co mnie bardzo cieszy.
To już wszystko na temat ściągania lakieru hybrydowego. Jest to proste i nie trwa aż tak długo. Ważne jest, abyście nie drapały i nie odrywały lakieru, bo paznokcie będą miały plamki, będą słabe i miękkie. Nie polecam też długiego trzymania wacika z acetonem na paznokciu, bo aceton bardzo niszczy paznokcie. 



A Wy jak ściągacie hybrydy? Macie może dla mnie jakieś rady? Czekam na komentarze i do zobaczenia. <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger