kwietnia 24, 2017

Paznokciowe inspiracje


Pewnie nie jestem jedyną osobą, która lubi mieć jakieś wzorki na paznokciach, a nigdy nie ma na nie pomysłu. Często szukam czegoś ładnego, szybkiego i prostego, ale przez wieczne kombinowanie robię paznokcie na prawdę długo. Rzadko zdarza się, że od razu wiem jak je pomaluję, a inspiracji wiecznie mi za mało. :D Dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka zdjęć moich paznokci, a także dodam zdjęcia z internetu. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie i że choć trochę Was zainspiruję.

Najpierw może pokażę Wam moje prace, a także trzy zdjęcia paznokci, które wykonała mi przyjaciółka. Paznokcie w większości przypadków nie są trudne do wykonania, ale przy niektórych wymagana jest precyzja i skupienie. Zacznę od paznokci zrobionych przez przyjaciółkę. Pierwsze, które pokazuję są pierwszymi jakie mi kiedykolwiek zrobiła. Bardzo mi się podobały i nie miałam serca ich ściągać. Uwielbiam diamenty, dlatego znalazły się na moich paznokciach. Są to naklejki z allegro, które również kupiłam. Naklejki te nakleja się bardzo łatwo, a do tego jeden kartonik kosztował 1 zł. Na paznokciach mam też efekt holo, który ślicznie mienił się w słońcu.


Kolejne paznokcie to coś geometrycznego. Uwielbiam takie wzory na paznokciach i miałam je już kilka jak nie kilkanaście razy. W tym przypadku wystarczyło obmalować paznokieć dookoła i malować kreski w wybranych miejscach tak, aby się ze sobą łączyły. Na koniec wystarczy nakleić efekt szkła, który w tym przypadku był delikatny i niestety nie widać go za bardzo na zdjęciach.


Ostatnie paznokcie przez nią wykonane to coś zimowego. Poprosiłam ją o śnieżynkę i renifera. Śnieżynkę malowała już któryś raz i za każdym według mnie wychodzi jej ślicznie czego jej zazdroszczę. Renifera malowała po raz pierwszy i ja byłam bardzo zadowolona z tego co wyszło. Paznokcie trzymały się długo, a do tego świetnie się prezentowały.


Teraz pokażę Wam paznokcie, które robiłam sama. Pierwsze to połączenie negative space, które wbrew pozorom nie jest aż tak trudne i naklejki w kształcie diamentu. Uwielbiam jasne paznokcie, a tutaj kolor i wzory ładnie się dopasowały i uzupełniły. Nie napracowałam się przy nich za wiele, a efekt według mnie (nieskromnie mówiąc) był świetny.


Następna jest czarna koronka na białym tle. Ten wzór również jest prosty i szybki, a według wielu osób wygląda na skomplikowany. Efekt końcowy według mnie to efekt wow, który w łatwy i całkiem szybki sposób da się otrzymać. Wystarczy namalować półkole, nad nim dwie poziome kreski, a w ich środkach pionowe kreseczki. Na górze namalowałam półkola, a na nich kolejne jeszcze mniejsze półkola, można powiedzieć, że to coś na wzór kwiatków.


Kolejne są zwykłe paznokcie w kolorze czarnym z dodatkiem jasnoniebieskiego brokatu na paznokciu serdecznym i środkowym. Brokat pod wpływem topu zmienił kolor na zielony i nie ukrywam, że bardzo mi się podobał. Ładnie mienił się w świetle i dobrze trzymał się na paznokciach.


Ostatnie moje paznokcie są pomalowane na czarno, a w nie wtarłam efekt kameleona z aliexpress. Tutaj wtarłam go w zwykły top przetarty cleanerem, bo nie umiałam doczekać się aż przyjdzie mi top no wipe. Efekt jest rewelacyjny, a pyłek bardzo tani. Kupiłam go za około 4 zł, a szedł do mnie standardowy miesiąc. Cieszę się, że nie kupiłam tego pyłku z Semilaca czy Neonail za około 30 zł, bo przepłaciłabym i to sporo.


Teraz wrzucę kilka zdjęć inspiracji z internetu. Nie będę ich opisywać, bo jest to raczej niepotrzebne. Wybrałam te paznokcie, które podobają mi się najbardziej i sama miałabym ochotę je nosić. :)





Mam nadzieję, że coś Was zainspirowało i że paznokcie Wam się spodobały. Nie są one trudne, więc mam nadzieję, że któreś ze zdobień wykorzystacie do Waszego manicure.

 Do następnego postu. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger