sierpnia 30, 2017

Zdobienia paznokci

Postanowiłam, że poświecę moim wzornikom cały post, bo mam ich już sporo, a mogą zainspirować kogoś do stworzenia czegoś podobnego. 



Mam wiele wzorników, a więc nie będę opisywać każdego. Postanowiłam, że zatrzymam się przy tych z których jestem zadowolona. Pierwszy jest księżyc, który wyszedł mi chyba całkiem w porządku, bo wiele osób zwróciło na niego uwagę i od razu poznało co to jest. Zrobiłam go przez cieniowanie płaskim pędzelkiem, a całość pomalowałam matowym topem co według mnie wygląda jeszcze lepiej niż paznokieć błyszczący. Wzornik 3 i 4 to marmur, ale z tego na białym tle jestem zadowolona bardziej. Zaraz obok niego jest kwarc, który niestety na zdjęciu nie wygląda tak jak na żywo. Następny wzornik z którego jestem bardzo zadowolona to flaming, który jest 4 patrząc od prawej strony. Namalowałam go całkiem szybko i patrząc na to, że moje zdolności plastyczne są minimalne to wyszedł całkiem fajnie. Dwa wzorki za flamingiem też mi się podobają, ale one wymagały niestety więcej czasu, skupienia i precyzji. 



Moje najnowsze zdobienia są w tej części. Jestem praktycznie z każdego zadowolona i włożyłam w malowanie wiele serca. Kotek (drugi od lewej) nie był wcale taki łatwy jak się wydaje, ale wyszedł tak, że efekt mnie zadowala. Następna jest minnie, a właściwie jej głowa, uszy i kokarda. Namalowałam ją całkiem szybko, ale trudno się robi (prawie)idealny kontur. Owoce które zrobiłam namalowałam farbami akwarelowymi i uważam, że najlepiej wyszedł mi ananas. Sowa która jest czwarta od prawej to tak na prawdę kopia, którą znalazłam w Internecie. Do niektórych wzorków potrzebuję mieć chociaż inspirację, a w tym przypadku gotowy wzór. Następna jest babeczka, którą wiele osób się zachwycało i nie mam pojęcia dlaczego, bo według mnie daleko jej do tej idealnej. Kwiatek, który jest obok zrobiłam dając kroplę lakieru na biały i nieutwardzony lakier. Kroplę przeciągałam do środka i czekałam aż się ładnie rozleje. Dodatkowy efekt robi to, że lakier jest termiczny i pod wpływem ciepła jest różowy. Motyl, który jest ostatni wyszedł według mnie na prawdę fajnie. Wcale nie poświęciłam mu wiele czasu, a wyszedł mi praktycznie od razu. :)



Z tych wzorków najbardziej podoba mi się minionek, którego malowałam farbkami i zajął mi on wiele czasu, bo farba cały czas mi się rozpływała przez wodę. Mimo wszystko efekt końcowy jest chyba fajny. Kolejny wzorek, który prawie w 100% mnie zadowala to usta w dużym stopniu inspirowane Kylie.


Mam nadzieję, że i Wam się wzorki podobają. Dajcie znać, który jest najlepszy. Do następnego postu. ♥

27 komentarzy:

  1. świetne wzorki! masz talent:)

    https://wiktoriaotto.blogspot.com/2017/08/najduzsze-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Szkoda, że takich rzeczy zwykle nie robią w salonach kosmetycznych tylko naklejają jakieś naklejki. Moja ciotka zawsze się śmiała, że moja siostra bliźniaczka lepiej maluje na tych paznokciach niż niejedna kosmetyczka z dyplomem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no w salonach malują też :D zależy jaki salon :D

      Usuń
  3. Super są te wzorki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super minionek, uwielbiam! :) Mega wzorki i super post, pozdrawiam
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wzorniki masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawiam obserwacje chętnie wpadnę tu ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam cierpliwości do malowania takich wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, niektóre mimo, że wyglądają na trudne to były banalne i szybkie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne aż trudno wybrać najlepszy :) Ja osobiście myślę, że nie miałabym cierpliwości do robienia wzorków, chociaż nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło :) warto spróbować, bo może jednak się spodoba :)

      Usuń
  9. Motyl, palmy i flaming to moi faworyci :) cudnie to robisz. Zazdroszczę zdolności.
    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię te wzorki, ale palmy wymagały duuużo cierpliwości. Zdolności plastycznych to ja nie mam, ale na szczęście wzorniki chociaż wychodzą. :D

      Usuń
  10. Motyl lody i kawa są NAJLEPSZE <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne wzorki, aż sama mam ochotę coś sobie zrobić na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile kolorów jest tu, a ile wzorów. Można w nieskończenie tworzyć coś nowego ciągle. Moja dziewczyna nie lubi takie coś bo nie ma ręki do tego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger