kwietnia 14, 2017

Najlepszy top i odżywka do paznokci



Jak można zauważyć jestem miłośniczką hybryd, ale nie zmienia to faktu, że od czasu do czasu sięgam po zwykłe lakiery. Nigdy nie maluję paznokci kolorowym lakierem nie pokrywając przed tym płytki jakąś bazą, a na sam koniec lubię użyć top coatu, który sprawi, że moje paznokcie będą błyszczące, a lakier będzie się dłużej trzymał. W poście przedstawię Wam dwa lakiery jeden, czyli baza za jakieś 7 zł, a drugi, czyli top za około 30 zł. Zapraszam Was do zobaczenia, którą bazę i top coat polecam najbardziej.




Bardzo lubię odżywkę z Wibo sos weak nails. Odżywka ta jest mega wydajna, tania, ma pędzelek ścięty na równo, a do tego jest on szeroki, więc wystarczą dwa ruchy żeby pomalować cały paznokieć. Odżywka jest zamknięta w ładnej i prostej buteleczce, która jest bardzo solidna. Jeśli chodzi o działanie to jest to odżywka, która u mnie sprawdziła się najlepiej, a uwierzcie miałam ich bardzo dużo. Żadna odżywka, którą miałam nie sprawiła, że paznokcie były jednocześnie twardsze, gładsze, mniej łamliwe i mniej rozdwajające. Konsystencja jest bardzo przyjemna, bo nie jest ani za gęsta ani za rzadka. Lakier szybko wysycha i dosłownie po minucie od pomalowania można nałożyć kolejną warstwę lakieru. Ta odżywka jest na prawdę warta uwagi, a do tego Wasz portfel nie ucierpi przy zakupie. 



Jeśli chodzi o top coaty to zawsze miałam te z niższej półki cenowej i nie ukrywam nie były rewelacyjne. Lubię, gdy moje paznokcie bardzo się błyszczą, a niestety tanimi topami nie umiałam uzyskać tego efektu. Któregoś dnia przyjaciółka podarowałam mi top z Kiko, który miał dawać efekt żelowych paznokci. Lakier faktycznie bardzo nabłyszcza, a do tego dobrze utrwala manicure. Jest wydajny, konsystencja jest dosyć gęsta, ale pracuje się nim bardzo dobrze. Buteleczka jest solidna, a pędzelek nie jest ani szeroki ani wąski, można powiedzieć, że jest taki w sam raz. U mnie sprawdził się bardzo dobrze i będę go każdemu polecać. :)



Macie swoich ulubieńców jeśli chodzi o bazę/odżywkę i top coat do paznokci? Do następnego wpisu ♥

3 komentarze:

  1. Jestem przeogromnie ciekawa tej odżywki- jeżeli będę w Rossmannie to może się na nią skuszę. Już wiele testowałam- nawet kupowałam te najdroższe z myślą, że będą lepsze, ale nie mam swojego ulubieńca, który faktycznie mi pomógł.
    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do mnie http://karolinazygmunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz będzie promocja -49%, a więc będzie jeszcze tańsza. Myślę, że warto się na nią skusić :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger