września 26, 2018

DDOB, czyli jakie są jego korzyści

Hej,

Dziś przychodzę z postem o świetnym portalu dla każdego. Nieważne czy masz 13, 20 czy 35 lat ten portal będzie idealny dla Ciebie.

O co na nim chodzi?
Na DDOB możesz dodawać wpisy na jakikolwiek temat tylko chcesz. Może to być tematyka lifestyle, beauty, podróże czy kulinaria. O czym napiszesz to Twoja indywidualna sprawa. Możesz też wklejać linki do wpisów z Twojego bloga. Dzięki temu możesz rozpromować swojego bloga i zyskać większą liczbę obserwatorów. Świetną opcją są też monetki. Dostajesz je za ranking- czyli aktywność (rozdawanie lajków i pisanie komentarzy), za wyświetlenia oraz za lajki które otrzymasz. Ranking dzieli się na dzienny, tygodniowy, miesięczny i roczny. A więc codziennie, co tydzień i co miesiąc otrzymujesz monetki, jeśli tylko jesteś w top 12 lub top 24.

Po co mi monetki?
Monetki wymieniasz na nagrody. Są to np. bony podarunkowe do sephory, rossmanna, h&m lub na przykład koszulki czy iphone.



Jak poznałam DDOB?
Na ten portal trafiłam przez youtube. Chyba jakaś youtuberka o nim wspomniała i postanowiłam sprawdzić co to jest. Jak tam trafiłam pierwszy raz to monetek jeszcze nie było. Dodawałam tam linki do swoich wpisów i oglądałam wpisy innych. Dopiero po jakimś czasie wprowadzono ranking i monetki. Teraz mam motywację żeby częściej tam tworzyć.

Jeśli Was zachęciłam to zostawiam link- https://ddob.com i mam nadzieję, że stronka Wam się spodoba.

6 komentarzy:

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger