listopada 07, 2017

Testowanie | Streetcom

Ostatnio dostałam się do kampanii na Streetcom i jest to test kawy 3w1 od Nescafe. Przesyłka dotarła do mnie szybko i dostarczył mi ją kurier. Po odebraniu paczki i zdjęciu folii zabezpieczającej zobaczyłam ładne pudełko, w którym były schowane trzy paczuszki. W jednej paczce znajduje się 10 saszetek z produktem i oczywiście jedna saszetka= jedna kawa.


Jeśli chodzi o opakowanie to jest ono łatwe w otwarciu, a sam design mi się podoba. Przygotowanie kawy to tak na prawdę tylko zalanie zawartości saszetki gorącą wodą i rozmieszanie jej, a więc przygotowanie jest bardzo szybkie i łatwe. Kawa ma bardzo ładny zapach, a smak jest rewelacyjny. Jest to kawa z dodatkiem czekolady i orzechów. Według mnie jest ona trochę za słodka, bo do mojej standardowej kawy sypię tylko pół łyżeczki cukru, ale i tak jest smaczna.

Dlaczego dostałam aż 30 saszetek? Ponieważ produktem dzielę się z innymi, a ich opinie o kawie zamieszczam na stronie Streetcom. Jest to część kampanii, a więc niezbędne jest wysłanie elektronicznych raportów z rozmów.

Ale o co tak właściwie chodzi na tej stronie i jak się dostać do kampanii? Po rejestracji należy wypełnić kilka ankiet. Dwie to test wiedzy o stronie, a odpowiedzi na pytania możemy znaleźć w zakładce "Baza wiedzy". Kolejne dotyczą np. naszej pracy, zainteresowań itp. Za każdą ankietę dostajemy punkty, a im więcej punktów mamy tym większe szanse na dostanie się do kampanii. Należy również powiązać swoje konto z Facebookiem, ponieważ na nim udostępniamy grafiki. Jeśli jakaś kampania wyświetla nam się na profilu na Streetcom należy wykonywać dostępne zadania, czyli właśnie udostępniać grafiki. Najczęściej są to tylko 3 zdjęcia, a po wykonaniu tego otrzymujemy punkty. Jeśli dostaniemy się do kampanii to dostajemy wiadomość na naszego maila, że zostanie do nas wysłana paczka.

Co jak dostanę paczkę? Ja póki co dostałam się do dwóch kampanii. Jedna z piwem Okocim, a druga z kawą. Moje zadanie to rozdanie produktów i jak już wspomniałam- dodanie opinii od osób, które dostały ode mnie np.: kawę. Wypełnianie raportów jest bardzo szybkie, a więc nawet takiemu leniowi jak mi chce się to robić, bo jak widać warto. Dzięki temu, że jestem aktywna mam większe szanse na udział w kolejnej akcji. Po wysłaniu raportów i po zakończeniu kampanii nie musicie nic więcej robić. Teraz wystarczy czekać, aż dostaniecie się do kolejnych testów.


Jeśli chcecie dołączyć do społeczności Streetcom
to byłabym wdzięczna jeśli zrobicie to z tego linku KLIK.



Dajcie znać czy znaliście tę stronę. :)

Do następnego! ♥

4 komentarze:

  1. Ja do tej pory brałam udział w jednej kampanii - właśnie z Okocim Radler i byłam bardzo zadowolona :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się znów do jakiegoś ciekawego testowania dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 PAULINOOWO , Blogger